• |
  • 極速報價
  • |
  • 會員
  • 產品服務 / 串流版
  • 設定

11/12/2023

新聞女王佘詩曼下苦功創造「Man姐」風格!讚2位新人有天份潛質!鼓勵打工仔:每個人都有善同惡,睇幾時拎出嚟用!

  • 加入最愛專欄
  • 收藏文章
Text: 楊安莉 Photo: 陳健珊、王華婷

  佘詩曼在《新聞女王》中飾演的Man姐面對突發事處變不驚,今次接受《晴報》挑戰玩快問快答二選一,同樣淡淡定沒有半點遲疑,唯一一個猶豫位係經典重演,到底佘詩曼再演一次「君好」還是「花家姐」呢?卸下Man姐的光環,阿佘事業如日方中,但她坦言享受準備角色的過程,將昔日的步伐減慢,希望多留時間陪伴家人,做個乖乖孝順女。

 

  阿佘在「快問快答」環節展現出可愛的一面,她在髮型之中選擇了短頭髮,除了因為易打理之餘,阿佘自爆原來頭髮天然攣,所以一定要吹頭才能夠出門,非常麻煩,她恨不得把頭髮「剷青」,不過粉絲們極力反對。「我為咗第二朝起身唔太凌亂,所以每晚臨瞓前我都會吹頭!」至於「減不到的肚腩」和「熨不平的皺紋」之間,身形弗爆的她情願要前者,「肚腩可以靠著衫遮呀嘛,皺紋點遮呀?唔要呀!走呀!」非常可愛,至於阿佘揀「花家姐」還是「君好」呢?睇片就知答案!

 

 

  事隔多年重返「娘家」,今次《新聞女王》叫好又叫座,絕對歸功於阿佘身上,她表示今次飾演「Man姐」都下足苦功,事關新聞主播的工作,觀眾每天都會接觸到,她不能夠距離傳統太遠,又希望有少少突破,創造屬於「Man姐」的風格。「好好笑,大家攞咗我呢個Man姐形象去鼓勵打工仔,成日同我講:『你套劇直頭講緊我公司啦!』,我惟有叫大家加油,努力喺公司脫穎而出!我覺得劇本好人性化、好真實,每個工作範疇都係咁樣,無論街市、超級市場、快餐店定上市公司,有人嘅地方就有競爭,每個人都有善同惡,睇幾時拎出嚟用。平時好哋哋,咪大家都好來好去,但當你真係踩到上心口,我就會出擊!呢個係好正常嘅生存之道!」

 

 

  佘詩曼是全劇的重要擔當,除了跟馬國明、李施嬅等老對手之外,還要面對不少新血加入,她大讚何依婷和何廣沛有天份和潛質,但絕對未完全發揮得盡。「相信要經驗同歲月,既然有機會合作,我都好坦言講出佢哋有咩問題,拍攝好緊湊,真係冇乜機會傾偈,我一講就要講出個重點,冇時間去美化件事。我只係想件事好,直斥其非,但當然都係佢哋同意之下先講,絕對唔係鬧。」阿佘表示不知道氣場會否嚇怕新人,但她圍讀劇本時發現大家都缺乏自信,於是主動約大家食飯,讓大家認識私底下的佘詩曼,跟「Man姐」絕不掛勾,好叫演員們減減壓。

 

  今次劇集成績亮眼,令本地電視劇引發一個「小回春」,阿佘說:「其實今次真係好開心,拎到好劇本同角色,好感恩亦好難得,觀眾好捧場、好鍾意睇,個個都話趕返屋企追劇。聽到呢啲說話,代表我努力冇白費。」

 

 

  過去幾年,阿佘在內地發展順遂,除了拍劇之外,綜藝節目同樣受到關注。問到長期在內地會否有「思港病」?她表示自己喜歡新環境,跟新工作夥伴,演員要跟不同的人合作,才會有火花。「其實我一直都係做完嘢就返香港,主要係陪媽咪,因為佢年紀大喇嘛,時間係返唔到轉頭,唔想做啲會後悔嘅嘢,所以陪到幾多咪陪幾多。好多人覺得做到事業高峰就要繼續衝,我反而比以前慢咗落嚟,因為始終唔係以前咁有精力,一年開成五部戲,日瞓三個鐘。而家畀咁大工作量我,我真係處理唔到。我想一部與一部之間,畀少少時間沉殿下自己。以前冇乜時間做功課,拎完劇本聽日就要演,而家我會擺好多時間做資料搜集,我好享受準備角色做功課個過程。」

 

   據網上資料,佘詩曼是《萬千星輝頒獎典禮》的最多得獎記錄保持者,先後獲得11個獎項,為全港之冠。問到是否都心穩拿今屆「視后」?她笑言:「繼續保持囉,保持到已經好好,獎項唔係我可以控制,我只控制到點演,其他交畀個天!」

 

 

化妝:Katherine Lo

髮型:Lorraine Lam @ Hair Culture

服裝:Aje @Harvey Nichols

造型:Christina Hsu

場地﹕TIRPSE@K11 Musea

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

我要回應

你可能感興趣

放大顯示
風水蔣知識

職場新常態

精選文章

  • 生活
  • DIVA
  • 健康好人生
專業版
HV2
精裝版
SV2
串流版
IQ 登入
強化版
TQ
強化版
MQ