• |
  • 極速報價
  • |
  • 會員
  • 產品服務 / 串流版
  • 設定

13/07/2023

榴槤放題/自助餐/下午茶 2023 | 2小時任食8種樹上熟榴槤、新鮮到著獨家新品種、吸睛榴槤山打卡、$236抵食金枕頭下午茶Buffet

  • 加入最愛專欄
  • 收藏文章
Text: Yan Chung

  又到榴槤飄香的季節,連北歐家具品牌IKEA都推出榴槤雪糕,反應更極之熱烈,證明榴槤迷已經準備好狂食榴槤,怕錯過這一年一度好時機。一杯雪糕、一件蛋糕,只夠止渴。要盡情地投入榴槤飄香當中,不要錯過任何榴槤放題。酒店每年推出的榴槤宴、榴槤自助餐,愈來愈豐富,今年更有新品種登場;還有全新主打任食榴槤的品牌舉行放題活動。而且,不知從何時起,榴槤好像跟「有獎遊戲」掛勾。有得食有得玩,總之,今年也不要錯過!榴槤迷,are you ready?

 

榴槤放題/自助餐/下午茶 2023 | 1. 榴槤自助早午餐、下午茶、首加推自助晚餐!兩款獨家榴槤新品種登場—唯港薈

 

  香港的榴槤迷,無一不識唯港薈馬來西亞榴槤節。榴槤節今年已踏入第五屆,大受歡迎的「飄香榴槤下午茶」已經開始,而將於8月6日開始在酒店一樓Silverbox宴會廳舉行的活動,除了6場榴槤節自助早午餐外,今年更首次新增6場榴槤節自助晚餐。到時,酒店行政總廚兼有「榴槤王子」之稱的何偉誠師傅(Danny),繼續與客人交流榴槤品嘗心得外,更會主持有獎遊戲,大獎包括唯港薈餐飲禮券和原個新鮮榴槤等。

 

今年榴槤節可品嘗5款榴槤果肉拼盤。

(圖片來源:唯港薈提供)

D101榴槤鮑粒焗釀海螺。

(圖片來源:唯港薈提供)

 

  今年榴槤節可品嘗5款榴槤果肉拼盤,當中包括頂級D197貓山王、口感綿密的D163葫蘆、甜度高的D168王中王,而亮點是兩款分別由Danny及藝人阿燦首次由馬來西亞柔佛州引來香港的榴槤品種——清香型的「王子」及濃香型的「皇室」。除了榴槤果肉拼盤外,還有一人一份的貓山花雪蓮子烏雞燉鱈魚花膠湯,及D101榴槤鮑粒焗釀海螺。

 

  而自助餐桌上還有馬來西亞五大名魚之一的巴丁魚,以發酵榴槤和香辣醬汁調味,惹味十足。任食的還有榴槤桂花水晶雞卷、榴槤金錢袋、榴槤咖啡骨、檳城蝦麵等,甜品有榴槤麻糬葡撻、榴槤布甸和榴槤斑蘭卷等。記得預早訂位外,更要練習加大胃納。

 

除了6場榴槤節自助早午餐外,今年更首次新增6場榴槤節自助晚餐。

(圖片來源:唯港薈提供)

「榴槤王子」之稱的何偉誠師傅(Danny),繼續與客人交流榴槤品嘗心得。

(圖片來源:唯港薈提供)

 

  至於「飄香榴槤下午茶」,Danny加入椰子風味,設計出多款新口味鹹甜點。款式豐富的鹹甜點包括椰子榴槤燉湯、馬來西亞白咖啡榴槤泡芙、椰香貓山皇奶酪卷和椰香斑蘭榴槤蛋撻等。每位客人更可享用三件榴槤果肉拼盤,包括獨家新品種D-Putera王子、葫蘆及紅肉之外,更可任食自家製榴槤軟雪糕及椰子榴槤珍多冰,榴槤迷必定大滿足!

 

Danny在今年的「飄香榴槤下午茶」加入椰子風味。

(圖片來源:唯港薈提供)

榴槤迷必定大滿足!

(圖片來源:唯港薈提供)

 

飄香榴槤下午茶

地址:尖沙咀科學館道17號唯港薈2樓The Market

話:3400 1308

價錢:每位$468、兩位$788

日期:2023年7月10日起至另行通知

時間:3pm-5pm

 

唯港薈馬來西亞榴槤節

地址:尖沙咀科學館道17號唯港薈1樓Silverbox宴會廳

價錢:成人$888、兒童(3-11歲)$558

日期:自助早午餐及晚餐 2023年8月6日、12日、27日、9月10日;自助早午餐 8月13日、9月17日;自助晚餐 9月3日、24日

時間:自助早午餐 11:45am-3pm、自助晚餐 6:45pm-10pm

網上預訂請按

 

下一頁:過足癮!2小時任食8款馬來西亞樹上熟榴槤 + 一人份榴槤甜品下午茶!做埋榴槤達人贏機票

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

 

常見問題:

問:馬來西亞榴槤幾時當造?
答:馬來西亞榴槤一年有2次當造期,分別是每年6月至8月或11月至1月。

問:馬來西亞榴槤有甚麼必食品種?今年在香港可以食到新品種嗎?
答:通常必食的有貓山王、葫蘆、黑刺、紅蝦、蘇丹王、紅肉等。而唯港薈首次在馬來西亞柔佛州引入榴槤品種——清香型的「王子」及濃香型的「皇室」,大家把握機會試一試。

我要回應

你可能感興趣

放大顯示
師傅靈靈法

職場新常態

精選文章

  • 生活
  • DIVA
  • 健康好人生
專業版
HV2
精裝版
SV2
串流版
IQ 登入
強化版
TQ
強化版
MQ