• |
  • 極速報價
  • |
  • 會員
  • 產品服務 / 串流版
  • 設定

04/04/2019

【見工穿搭】西裝、名錶、古龍水=尊重?表現工作能力比一身「行頭」更重要!

  • 加入最愛專欄
  • 收藏文章
  • Michael & Derek

    Michael & Derek

    著有《我做媽劇停》一書,撰寫「市場」及「職場」兩大類文章。經常與不同機構及院校合作舉辦Marketing及職場座談會。

    我做Marketing

    本欄每周四更新

  噚日,舊下屬 Kevin 朝早喺世貿見工,所以我哋約咗一齊喺銅鑼灣食lunch。

 

  我喺Simplylife搵定位等佢。十五分鐘之後,佢終於嚟到。

 

  佢未坐低,我就問「你今朝見咩工?」

 

  「都係In house咋,不過title係Senior Marketing Executive囉。」佢一路坐低一路答。

 

  「啊,我仲以為你想轉行做倫敦金sales。」

 

  我眼前嘅Kevin一身超窄身西裝配格仔馬夾克、Gucci monogram皮帶、啡色尖頭皮鞋,即時勾起我當年喺旺角荷里活中心買西裝嘅回憶。

 

坊間所說的倫敦金sales衣著。(網上圖片)

 

  「你今朝倒瀉古龍水呀?」我再問。

 

  「唔係啦,我帶埋支CK One喺身,入嚟之前噴多咗幾下之嘛。」佢答。

 

  「咁你interview前實有再噴啦?」我再問。

 

  「Of course,我特登行入廁所執執個樣先入去interview。」佢再答。

 

  「”Skills me”,叫嘢食,唔該。」Kevin舉起咗手向待應示意。

 

  呢個時候我發現Kevin左手戴住一隻白面地通拿。

 

  「新錶喎。」我話。

 

  「唔係啦,我老豆㗎。今日見工,我特登問佢借嚟戴,望落成熟啲嘛。」佢摸摸隻地通拿答。

 

定價約10萬多的ROLEX「地通拿」。(網上圖片)

 

  「咁你隻結婚戒子呢?」我好奇。

 

  「喺袋,見工戴住隻金戒子好似太張揚。」佢答。

 

  嗰一刻我有啲想暈。

 

  我知道呢位舊同事嘅工作能力其實唔差,而且喺舊公司嘅人緣亦算幾好,但憑佢今日呢一身打扮,令我有少少戥佢唔抵。

 

  「你知唔知西裝最緊要係咩?」我問。

 

  「靚囉。」佢 9 秒 9 答我。

 

  「我就覺得西裝其實最緊要啱身。有幾靚嘅西裝但唔啱你身形,其實都無用。」我繼續「就好似你見工咁,唔係將所有最好、最貴嘅嘢擺晒上身就叫做尊重、就叫做好。有時都要睇下係咪適合。仲記唔記得當年我interview你,你著咩衫?」我問。

 

  「咁耐邊記得,可能都係G記普通西裝呱。」佢答。

 

  「其實我都唔記得,但我淨係記得你interview嗰時話到畀我知你對市場有sense、對呢份工有心。」我答,「見工成功之道在於喺interview嘅幾十分鐘內,向面試官證明到你就係佢想要嘅人。過多同過份嘅打扮只會引起考官不必要嘅聯想,甚至蓋過考慮你工作能力嘅因素。」

 

(網上圖片)

 

  Interview短短幾十分鐘,面試官其實可以睇到好多嘢。除咗面對面嘅對答,candidate嘅衣著打扮、有無手尾、同公司其他人嘅interaction等都會被納入評分範圍。將重點放回工作位置要求、表現自己工作能力其實已經好足夠。

 

  我講完之後,Kevin若有所思,然後問:「咁不如搵日你同我行下街,換過一批見工衫?」

 

  「Sure,就今晚放工後?」我答。

 

  「好喎,咁我約你八點,旺地恆等。有間我買開西裝嘅,我見佢Facebook話有新貨返。」Kevin 雀躍回應。

 

  「Ok...」然後我繼續食我嘅 Eggs Florentine。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

我要回應

你可能感興趣

放大顯示
師傅靈靈法

職場新常態

精選文章

  • 生活
  • DIVA
  • 健康好人生
專業版
HV2
精裝版
SV2
串流版
IQ 登入
強化版
TQ
強化版
MQ