• |
  • 極速報價
  • |
  • 會員
  • 產品服務 / 串流版
  • 設定

20/04/2017

如何於LinkedIn上打造自己的Marketing(下)

  • 加入最愛專欄
  • 收藏文章
  • Michael & Derek

    Michael & Derek

    著有《我做媽劇停》一書,撰寫「市場」及「職場」兩大類文章。經常與不同機構及院校合作舉辦Marketing及職場座談會。

    我做Marketing

    本欄每周四更新

  上回提到,要寫到一手好LinkedIn,一啲合適而又「Search Friendly」嘅Keywords係十分重要,一來可以提升你LinkedIn嘅 Searchability,二來可以令僱主快捷地了解你,知道你係咪佢要搵嘅人。除此之外,LinkedIn嘅寫作格式同人脈都幾重要。

 

 

千字文可免則免

 

  有啲人習慣寫LinkedIn會寫到好長篇,每一個段落都係一篇千字文,希望可以增加Keyword嘅數量,但咁樣其實未必一定啱,除非你真係文彩飛揚,寫得一手好字,如果唔係呢啲千字文會令僱主睇得有啲辛苦。

 

  所以LinkedIn內文長短嚟講,建議第一段自我簡介可以採用段落形式,寫長少少少少都Ok,但都盡量唔好寫千字文。之後每份工作嘅內文,可以先用一兩句話作呢份工嘅Conclusion,然後用Point Form列出重點,每點幾句,無須太長氣,點到即止就足夠,但亦唔可以真係簡單幾隻字寫完就算,要拿捏得宜。

 

  記住寫LinkedIn 嘅目的係要令僱主快快地了解你、認識你,幫僱主進行初步嘅配對,之後如果僱主真係睇中你的話,多數都要你再Submit 一份詳盡啲嘅CV同Portfolio,或者約見面詳談,到時你想講幾耐都得啦。當然,有啲較特別嘅工種如Copywriter(撰稿員)、翻譯員等,寫作方法又可以好唔一樣,咁又另作別論。

 

儲人脈、儲Endorsements

 

  成日都講「識人好過識字」,同樣道理,LinkedIn嘅人脈都好重要,亦因為咁有啲人會四圍亂Add其他人,唔同國家、冇相關係行業都Add一餐,有「量」冇「質」。其實並唔係話LinkedIn Connection多就代表勁,但如果你出嚟做咗嘢幾年,LinkedIn都係得10個8個Connection,又未免怪咗少少。除咗可以Add 新/舊同事、新/舊老細之外,亦可以Add一啲Headhunter同埋行家/前輩,適當時候亦可以試下毛遂自薦,PM Send份CV過去碰下運氣,呢啲都係LinkedIn常用嘅方法,就算今次佢公司唔請人,但下次請人嘅時候就有機會記得你。另一方面,你嘅人脈廣的話,相對地亦會提升你Profile嘅 Searchability。

 

  儲完人脈,之後就要儲佢哋俾你嘅Endorsements。正常嚟計,僱主睇完你嘅LinkedIn Summary同每份工作嘅詳細資料後,已經80%能夠確認你係咪佢嘅適合人選,而Endorsements 就係用嚟喺最後加多一把,增加你嘅公信力,Differentiate你同其他LinkedIn求職者嘅分別。另外,每次你離職或者有同事離職時,除咗記得交換Contact同Facebook之外,不妨俾埋個LinkedIn對方,一方面可以睇下將來有冇合作機會,另一方面亦有機會儲下Endorsements,一舉兩得~ 但切記,你係「儲」Endorsement,千萬唔好「乞」Endorsement,咁樣就變得冇晒意義。

 

Revise、測試、再Revise、再測試

 

  寫完LinkedIn後並唔代表搞掂,其實你每次Update野LinkedIn都需要時間將你啲資料流通,所以記得Update之後過一輪就要測試下,不停咁Revise、測試、Revise、測試,務求將自己個Profile嘅Searchability提升至最高,當作係一個長線嘅投資。

 

  當一個機會同自己擦肩而過嘅時候,大家永遠只會為自己辯護「這些機會不是屬於我的」。職場上,如果你想喺眾多人中脫穎而出、搵一份好工或者被一份好工搵倒你,就唔可以放過每一個機會。今日開始準備好你嘅LinkedIn,這些機會是屬於你的~

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

我要回應

你可能感興趣

放大顯示
師傅靈靈法

精選文章

  • 生活
  • DIVA
  • 健康好人生
專業版
HV2
精裝版
SV2
串流版
IQ 登入
強化版
TQ
強化版
MQ