• |
  • 極速報價
  • |
  • 會員
  • 產品服務 / 串流版
  • 設定

19/06/2020

型男爸爸的心聲 鄭嘉穎:囝囝做個好人就滿意了

  • 加入最愛專欄
  • 收藏文章

  【晴報專訊】後日是父親節,圈中三位星級型爸──快將成為兩孩之父的鄭嘉穎、新手爸爸羅仲謙,以及有三名成年子女的王敏德,對這個特別節日都各有感悟,當中流露他們鮮為人知的真性情,和對子女未來的期望。

 

鄭嘉穎一手抱着囝囝Rafael,一手攬着已懷第二胎的太太,幸福之情不言而喻。(IG圖片)

 

  50歲的鄭嘉穎去年二月榮升爸爸後,今年再有好消息,太太陳凱琳已懷了第二胎,雖然暫時未知BB性別,但一家人都非常開心迎接這個小生命。成功三年抱兩,嘉穎笑言不是預期中事,絕對是驚喜。快將成為兩孩之父,今年父親節會否特別有意義?嘉穎說:「父親節冇乜特別慶祝,應該係簡簡單單同外父一家食餐飯慶祝。」他直言以前幻想過做爸爸是怎樣一回事,但原來真的當上了爸爸後,感覺卻有所不同,他說:「真實原來係開心好多。」

 

鄭嘉穎和Rafael輪廓相似

 

  現時大仔鄭承悅(Rafael)一歲多,開始懂得走路,又會講「外星」BB語,非常可愛。太太懷有第二胎,嘉穎負責照顧Rafael,沒有假手於人,所以傳媒或粉絲經常拍到他帶Rafael到公園「放風」的相片,從中看到嘉穎細心的一面,他會為囝囝悉心地抹手抹面,防範新冠肺炎疫情,是無微不至的好爸爸。嘉穎表示:「照顧孩子每個階段有不同難度,依家佢識行就怕佢跌倒受傷。之前佢喺BB時期,會擔心好多嘢,佢發燒,我就完全瞓唔到覺,每一、兩個鐘會醒一醒去睇下佢。」

 

  至於對Rafael的期望,嘉穎說:「唔奢望佢日後一定好成功或者出人頭地,只希望佢做個好人、健健康康,就心滿意足了。」

 

羅仲謙︰女兒是工作最大動力

 

羅仲謙直言,女兒小珍珠和太太楊怡也是他的精神支柱。(IG圖片)

 

  羅仲謙今年以爸爸身份度過第一個父親節,女兒小珍珠出世兩個月,謙仔直言做了爸爸後的感受比以前更深,他笑言︰「以前真係無父親節觀念,覺得呢個節日關我咩事,依家自己做咗爸爸,就開始有感覺了。」

 

 

  問到謙仔這個新手爸爸有甚麼難忘事?他露出一副甜笑樣子︰「最主要係心態上唔同咗,依家任何時候提起個女都會好開心,同時佢有少少嘢我都會好緊張,例如佢咳一聲,我即刻好大反應『佢做咩事會咳?』」問謙仔和老婆楊怡哪個較緊張女兒?他笑言︰「阿怡緊張嘅嘢比較宏觀,例如BB飲食方面,我緊張嘅係雞毛蒜皮嘅事,好似個女生咗粒瘡都會好緊張,總之小小嘢都驚一餐,不過佢始終都係我嘅動力,以前賺錢為咗老婆,依家會諗埋個女,希望佢大個之後生活會好啲。」

 

兒子留美8個月返港 王敏德︰趕及父親節一家團聚

 

Michael和太太Janet抱住三個仔女,完全是幸福家庭的寫照。子女長大後,都很疼錫父母。(IG圖片)

 

  每年的父親節,王敏德(Michael)的三個仔女都會安排特別的慶祝節目,但今年礙於新冠肺炎疫情,Micheal的20歲細仔王躍穎(Kadin)差點無緣參與。Michael表示,兒子已經八個月不在身邊,他說︰「上年個仔去咗美國,之後因為疫情關係,一直未能返港,好彩佢上個月底已從美國洛杉磯返港,啱啱好趕得切一家人喺父親節食飯。」他表示,現時Kadin在淺水灣一間寓所進行14天家居檢疫,這位廿四孝老竇為了多見兒子幾面,在Kadin隔離14日期間都速遞美味食物給他品嘗。

 

  問Michael難得一家人重聚,會怎樣慶祝父親節?他興奮表示︰「每年三個仔女同埋老婆(馬詩慧)都會有suprise畀我,估計今年應該繼續有surprise,哈哈!幾個仔女都好乖,會準備一個好特別嘅蛋糕,又會寫卡畀我,我覺得呢啲心思比起一份名貴嘅禮物更加開心。(收過甚麼最難忘的禮物?)幾年前大女寫咗張卡畀我,我睇完後感動到喊咗出嚟,佢喺張卡寫咗感謝父母多年來嘅辛勞,細個時照顧佢哋返學,佢寫咗好多以前嘅嘢,令我好感動。(今年期待收到甚麼禮物?)其實一家人一齊食飯已經好開心,我哋每次gathering都會影相,甚至拍video留念,有時我會rap song,又同幾個仔女一齊跳舞,好開心。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》原生家庭對成長有咩影響?改善溝通有計可施?► 即睇

我要回應

你可能感興趣

放大顯示
風水蔣知識

精選文章

  • 生活
  • DIVA
  • 健康好人生
專業版
HV2
精裝版
SV2
串流版
IQ 登入
強化版
TQ
強化版
MQ