07/11/2018

10個女人9個感興趣的事:如何秘密查看男人的手機?

  • 加入最愛專欄
  • 收藏文章
  • Ayu 阿愚

    Ayu 阿愚

    曾任職傳媒行業,不學無術,筆耕半生才悟出「識人好過識字」的大道理。患有輕度社交障礙,依靠與異性溝通來緩和不安情緒;習慣在單身主義與渴求歸宿的兩極中矛盾穿梭。

    我單身但我快樂

    逢周三更新

  周末閨密飯聚,是夜話題由人妻F提供:「你哋有無懷疑過,發明用指紋解鎖嗰個係女人嚟?以前想check老公電話成日要偷睇佢撳密碼,而家慳返!趁佢瞓覺拎佢個電話嚟印一印就開到。」

 

  天啊!這個年頭的女人真不簡單,憑著一點小聰明,科技盲也可以找到破案關鍵。

 

  但前提是,為何要偷看他的電話?是有甚麼東西令人生疑嗎?

 

  「無㗎,基本上佢日日放咗工都係返屋企食飯,間中都會自己一個人落街跑步,但應該唔會運動look出去偷食呱!但係有得check當然睇緊啲好,睇吓佢近來同咩人來往最多。你知嗎?有時你見到個名叫Eric就以為一定係男人,其實真身可能係Erica都唔定,所以點都係check埋短訊內容穩陣啲……」F說。

 

Read more:戀愛NG行為:明知會破壞信任關係,伴侶手機還是忍不住偷看? 

 

  夫妻之間說好的信任呢?沒有半點蛛絲馬跡,才努力去找出破綻,自從跟她在一起之後,他這輩子都成了嫌疑犯。

 

  另一位朋友說:「你就好啦!我老公淨係用密碼解鎖,但我估極都唔中。有時臨瞓都仲見佢同人whatsapp,但又查唔出係邊個。」

 

  「你又望唔到係邊個,咁肯定佢哋用whatsapp?所有可以send Private Message嘅apps都有可能㗎,我聽過有人會用Carousell扮買賣嚟聯絡,所以check電話一定要好徹底,所有social media同email固然要啦,另外做交易都唔可以放過,仲要睇吓佢payme會俾錢乜嘢人。」F用專家口脗回答。

 

  我想不通,F到底是用怎麼樣的心情來進行「調查」。高興,當然是因為一無所獲;傷心失望,是因為終於證實了自己的疑心病是有根據嗎?說不信任這個人,並不是因為他不可信,而是出於她的好奇心,與及這世俗對男人應有的基本質疑,公平嗎?

 

  F說:「如果佢想睇我電話,我都可以俾佢睇㗎,反正我光明正大;調返轉,佢如果無嘢,點解介意我睇佢電話先?」

 

  她說的對,光明正大自然不擔心會被搜查,怕的人就是心虛了。只不過,行事磊落,卻被看成嫌疑犯,多少缺了點尊重。

 

  「兩夫妻之間係唔應該有秘密㗎,唔係唔尊重佢,我用我嘅方式去了解佢多啲啫!」

 

  我無言了。

 

  怪不得後來科研人員又再努力研發Face ID和種種人臉辨識技術了。套用F的說法,後來那些具備感測器掃描、要求使用者在睜眼狀態下作「立體識別」才能解鎖的手機,想必都是鬼竄男人的傑作了!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》原生家庭對成長有咩影響?改善溝通有計可施?► 即睇

我要回應

You May Also Like

Immerse yourself in Arts Month

  • 生活
  • DIVA
  • 健康好人生
專業版
HV2
精裝版
SV2
串流版
IQ 登入
強化版
TQ
強化版
MQ