05/07/2019

「夏天怕熱無性慾!」你曾經因為這些原因而拒絕另一半嗎?

  • 加入最愛專欄
  • 收藏文章
Text: 阿澄

  那次和閏密去沙灘和陽光玩遊戲,當大家躺在熱辣辣的沙灘蓆上準備睡個美人覺,她突然說:「夏天做愛真係好辛苦,熱到完全無mood。」

 

  下?你們不會開冷氣嗎?我心想。

 

  她繼續淡淡的說:「佢平時出街已經成日都出汗,做愛更加唔洗講,未到戲肉已經濕哂,我指佢啲汗,見到佢咁辛苦都唔想勉強佢。」

 

  「佢唔想定你唔想呀?」我忍不住開口問。因為做運動會出汗是正常的,會因為怕出汗而不做嗎?

 

  「大家都唔想掛,我地平時都唔多,嚟到夏天更加少,大家都無做主動,一個月都未必有一次……係咪有啲唔正常?」她終於說的了重點。

 

  做愛幾多次才叫正常?其實筆者覺得性生活是重質不重量,即使兩個人日日做,都不代表雙方都是享受或者樂於做這件事,更多的是為了滿足另一半、定時交功課等等。相反,如果每次雙方都是很享受,可以互相滿足大家,感受到愛的親密感,即使不是經常做愛,或者好似日劇《老公的那個進不來》的男女主角一樣,過著沒有「進入」的婚姻生活,也能感受到關係中的愛和親密感。

 

  雖然電視劇是虛構,但現實生活也有很多原因影響性生活。想和另一半好好享受性愛,就要找出問題和解決方法,然後一起解決。

 

日劇《老公的那個進不來》劇照

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

我要回應

You May Also Like

放大顯示
名廚食譜

Luxury Watch Trends for 2024

  • 生活
  • DIVA
  • 健康好人生
專業版
HV2
精裝版
SV2
串流版
IQ 登入
強化版
TQ
強化版
MQ